رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

رونیکا عسلی

هفته 31

1391/10/10 19:29
نویسنده : مامان
184 بازدید
اشتراک گذاری

 


هفته ها داره همین جور میگذره و میگذره تو هم داری هر روز تو دلم بزرگتر می شی تقریبا هر روز معده ام درد میگیره و شب ها هم نمی تونم خوب بخوابم توی طول روز هم از کسل بودن زیاد بی حوصله ام و همش یه گوشه لم میدم و به تو و آینده ی خوب کنار تو بودن فکر می کنم .هر روز رو می شمرم تا روز تولدت. نمی دونی چقدر بی تاب دیدن صورت مثل ماهت و بوییدنتم .دارم همش فکر می کنم چقدر سخته که یه روز نبینمت و تو بغلم نگیرمتconnie_mama.gif .هر روز واست لالایی می خونم و قصه می گم؛ قربون صدقه ات میرم و نازت میدم،دلم می خواهد برات بهترین مامان دنیا باشم کاش خدا کمکم کنه تا بتونم برات خوب باشم.فعلا محکم به دل مامانی بچسب تا خوب بزرگ و قوی بشی. مامانی داره همه تلاششو می کنه تا واست بهترین مامان دنیا باشه ؛ واسه سلامتی و خوشحالی تو حاضرم همه ی جون و زندگیم رو هم بدم عشق کوچولوی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)