رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

رونیکا عسلی

مرخص شدن از بیمارستان در شش روزگی

1392/6/9 13:49
نویسنده : مامان
192 بازدید
اشتراک گذاری

پونه جون نازم عشق منه

 

پونه جون خوشگلم همیشه میاد به دخترم سر میزنه که تنها نباشیم خیلی عاشقتیم پونه عسلی 

ماچماچماچ

 

 

 روز ششم و حمام بعد از مرخص شدن از بیمارستان

 ای خدا جون شکرت که عسلم حالش بهتر شده بعد از مرخص شدن و اومدن به خونه باید می رفتم بخیه هامو می کشیدم که بازم عمه زهره جون زحمت کشید و من و برد .برای خانم دکتر مهربون یک کادوی نا قابل گرفتیم که از زحمت هاش تشکر کنیم .موقع برگشت رفتیم یک مغازه لباس فروشی و واست کلی لباس های کوچولو گرفتم چون انقدر ریزه هستی که حتی سایز صفر هم برات بزرگه الهی قربون دخملک ریزه خودم بشم بعد هم این لباس که تو عکست هستش هم همون روز برات گرفتم .وقتی اومدیم خونه عمه حمامت کرد و شیرت و خوردی و تخت خوابیدی اصلا باورم نمی شه وقتی به چند سال اخیر فکر می کنم می بینم چقدر همه چیز عوض شده چقدر خدا بهم نعمت داده چقدر من با تمام سختی ها خوشبختم .آره انقدر خوشبختم که تو ، امیر و خانواده ی فوق العاده دوست داشتنی ای دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)