رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

رونیکا عسلی

سیسمونی عشق کوچولوی خودم

1391/10/11 10:56
نویسنده : مامان
350 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

رونیکا جون قشنگم ، عشق کوچولوی مامان می خواستم واسه سیسمونیت اون روزی که اتاقت و چیدم و خوشگل کردم بنویسم ؛ اما مطمئنم که اون موقع به خاطر امتحان هام نمی شه . واسه سیسمونیت مادرجون و خاله تهمینه جونت خیلی زحمت کشیدن برات یه عالمه چیزهای خوشگل و بانمک خریدن من که هر وقت میرم خونه مادر جونت می رم سراغشونو هی نازت میدم که قراره دخترک خوشگلم از این ها استفاده کنه . خاله تهمینه جانت هر دفعه که میره بیرون یه عالمه واست لباس و عروسک می خره خیلی دوستت داره و همیشه واسمون یه عالمه  زحمت کشیده .مادر جونت هم همین طور با اینکه این روزها خیلی کمر و پاهاش درد میکنه اما پا به پای خاله جونت میرن واسه دختریه خوشگلم خرید می کنن .الان تقریبا همه وسایل و لباس های سیسمونیتو گرفتن و سرویس تخت و کمدت هم سفارش دادن تا ایشالله زودی حاضر بشه و واست اتاقتو خوشگل کنیم . دخترک ناز و ملوسم اولین نوه هم تو خانواده ی مامانیشه هم تو خانواده ی بابایش؛ واسه همین خیلی سفارشی و خاص همه دوستش دارن و منتظرشن . هر وقت اتاقتو چیدیم و خوشگل کردیم عکس هاشو واست می زارم عشقم امیدوارم به خوشی و سلامتی ازشون استفاده کنی. هم از طرف خودم ، هم از طرف بابایی و هم از طرف شما از مادر جون و پدر جون و تهمینه مهربونم خیلی خیلی تشکر می کنیم امیدوارم بتونیم جبران مهربونی ها و زحمت هاشونو یه روزی بکنیم . بابای مهربون و گلم ، مامان خوشگلم و عزیز دلم ، تهمینه ی خوب و دوست داشتنی خودم از صمیم قلبم دوستتون دارم و از اینکه همیشه همراه و همدمم بودید از ته دلم  عاشقانه دوستتون دارم و ازتون از بابت همه چیز ممنونمقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عاطفه
9 دی 91 18:37
سلام عزیزم.انشاالله کوچولوت سالم و سلامت بدنیا بیاد و تو بغلت فشارش بدی و روی ماهشو ببوسی. به وب منم بیا و اگه دوس داشتی همدیگه رو لینک کنیم،آخه دوس دارم تا اومدن نی نیم براش یه عالمه دوس اوچولو پیدا کنم.