رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

رونیکا عسلی

نگرانی های مامان

1391/10/11 10:30
نویسنده : مامان
223 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر خوشگلم ، عشق مامان ؛ حرکاتت آرومتر شده فکر کنم شکمم واسه دختریم جاش تنگ شده باشه.هر روز و با بابایی می شمریم و دل تو دلمون نیست واسه ی اینکه بیای پیشمون نمی دونی چقدر منتظرتیم. هر روز که میگذره ، نگرانی هام بیشتر می شه .. نگرانم که نتونم کار هامو خوب انجام بدم شما الان 33 هفته هستی هر چی میگذره  و شما بزرگتر که می شی برام رفت و آمد ها ،  انجام و رسیدگی به کار هام سخت تر می شه. اگه خدا بخواد و همه چیز خوب باشه با نظر خانم دکتر می خواهم تو هفته اول بهمن شما رو به دنیا بیارم اما تا 28 دی ماه امتحان دارم رفتن به رودهن و موندن برام خیلی سخته . البته بابایی  مهربون هم باهامون می آید تا تنها نباشیم آخه اصلا بابایی دلش نمی خواهد  من و تو سختمون  بشه یا حتی یک درصد اذیت بشیم .اما باز هم نگرانم، از یک طرف نگران سلامت  و راحتی تو ، کلاس های قائمشهر و امتحان های دانشجو هام  ، قبول نکردن گروه امتحانات برای جدا امتحان دادنم ، زیاد و سنگین بودن حجم درس هام و کلی کار های دیگه  وای که نمی دونی چقدر خوب جور درآوردن همه این شرایط ها سخته اما تو فقط سالم باش عشق من بقیه چیز های زندگی هر چقدر هم سخت باشه قشنگه و زود میگذره .فعلا به دل مامانی  محکم بچسب و خوب خوب بزرگ شو من و بابایی همیشه مواظبتیم و عاشقتیم کوچولوی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)