رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

رونیکا عسلی

تاسوعا و عاشورای 91 با عشق تو دلم

1391/10/10 19:11
نویسنده : مامان
155 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز روز عاشوراست این هفته خیلی خوب بود عمه آنا جون و عمه آتوسا جونت اومده بودن شمال پیش ما .خوش به حال دخترک نازم که همه خانواده اش اینقدر خوب و مهربونن .کلی بابایی ؛ من و شما و عمه جون ها و مامان فرح  رو برد بیرون و بهمون خوش گذشت .امسال تاسوعا واسه سلامتی تو و بابایی و خانواده هامون نذر  امام حسین کرده بودم و شیر برنج پختم و نذری دادم بیرون .واسه همه کلی دعا کردم و دعا خوندم اما خیلی خسته شدم و کمرم درد گرفتBoBo NiNi Mouse emoticon امروز هم که روز عاشوراست قراره بریم بابلسر امسال حتی یه دونه مراسم دسته یا عزاداری ندیدم چون شما داری بزرگ و بزرگتر می شی و من هم زودی خسته می شم و نمی تونم زیاد بیرون بمونم عمه جون هات هم امروز رفتن و بازم من موندم و عشق تو دلم . از وقتی که اومدی تو دلم همدم و همراز مامانی شدی خیلی دوستت دارم دخترک خوشگل و مهربونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)