رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

رونیکا عسلی

دکتر و آزمایش و سونوگرافی ها

1391/10/7 12:44
نویسنده : مامان
201 بازدید
اشتراک گذاری

 

هر ماه واسه معاینه می رفتیم پیش خانم دکتر، واقعا که دکتر خوبیه و من هم ازش کاملا راضیم ؛ دست عمه زهره جونم هم درد نکنه خیلی واسمون زحمت می کشه. تو 27 خرداد ماه بود که اولین سونو گرافی رو انجام دادم خیلی خیلی کوچولویی عسلکم خانم دکتر گفتن که شما الان 6 هفته و 5 روزت هست و همه چیز خوب و طبیعیه. خدا رو شکری خانم دکتر هم تا الان از وضعیت من و شما رضایت کامل داره. مامانی خیلی دوستت داره و ازت راضیه اونقدر دختر خوب و آرومی هستی که اصلا مامانی تو اذیت نمی کنی توی این مدت هم هیچی دلت نخواست همش با خودم میگم قربون دخترک مهربون و خانمم بشم که هیچی از مامان و بابایش نمی خواهد. هر هفته با هم میریم دانشگاه سر کلاس مامانی شاگرد های مامانی هم برات یه عالمه قصه و شعر می خونن و مطمئنم که تو هم خیلی خوشت میاد. همه تلاشمو میکنم تا عزیز ترین موجود زندگیم همیشه خنده رو لباش و شادی تو قلب پاکش باشه.خیلی دوست دارم عشقم خیلی خیلی زیاد.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)