رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

رونیکا عسلی

دیگه خیالمون راحتهههههههه

1391/10/7 12:46
نویسنده : مامان
132 بازدید
اشتراک گذاری

 

 بالاخره تو 6 مهر ماه نتیجه قطعی قبولیم تو دانشگاه رودهن اومد هوووووووووووووووورا (همه چی آرومه من چقدر خوشحالم پیشم هستی حالا به خودم می بالم ) خدایا صد هزار بار شکرت به خاطر همه چیز به خاطر همه چیز عاشقتم خدا جون مهربونم.توی این مدت ها خیلی اذیت شدی به خاطر استرس های مامانی ببخشید خوشگلکم واقعا شرمندتم اما برای مامانی خیلی مهم بود که این مرحله رو بگذرونه .همین جور هفته ها میگذرن و تو دلم داری بزرگ و بزرگتر می شی و من از داشتن و بودن با تو لذت می برم تکون هاتو احساس می کنم و هر لحظه منتظر بعدیش هستم اونقدر عاشق حرکاتتم که نهایت نداره هر روز هزار بار واسه سلامتیت دعا میکنم و از خدا می خواهم همیشه مواظبت باشه گل قشنگم.دیگه شما هم خانم دکتر شدی و با مامانی قراره بری دانشگاه درس بخونی امیدوارم رفت و امد هام اذیتت نکنه یه عالمه مواظبتم و با هم دیگه کل این دوران رو می گذرونیم تو نگران هیچی نباش تا مامانی و داری غم نداری.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)