رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

رونیکا عسلی

زندگی ما

1391/10/8 21:57
نویسنده : مامان
143 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 


دختر قشنگم  من و بابا امیرت  تو یه شب قشنگ و رویایی تابستون  تو تاریخ١٣٨٨/٠٥/٠١ با هم نامزد کردیم و تقریبا یک سال و دو ماه بعد یعنی ١٣٨٩/٠٩/٠٥ هم ازدواج کردیم همه دورانش پر از خاطرات قشنگ و دوست داشتنی ای هست که هیچوقت فراموشش نمی کنم  واقعا از بهترین و پر آرامش ترین دوران زندگیم بود . پا قدم بابایی مثل پا قدم تو؛ تو زندگیم خیلی خوب بود یه عالمه اتفاق های خوب می افتاد آخه عزیز دل مامان زندگی من و بابایی هر روزش پر از ماجرا بود و هست اما من می خواهم فقط از خوبی ها و قشنگی های زندگی برات بگم تا قلب کوچولوت ناراحت نشه و غصه نخوره خلاصه زندگی مونو شروع کردیم با یه دنیا قشنگی و شادی . توی این مدت ها همیشه از خدا می خواستم تا یه نی نی سالم و خوشگل مثل تو بهم بده. یکی از آرزو هام بود. همیشه دوست داشتم یک دختر مثل تو داشته باشم خیلی هم تلاش کردم اما خیلی طول کشید ؛ وقتی خاله سمانه و خاله نوشین؛ سامینا و حلما رو به دنیا اوردند کلی منم دلم نی نی می خواست اما خدا منتظر بود تا توی بهترین موقع تو رو بفرسته تو دلم تا رسیدیم به ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)