رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

رونیکا عسلی

تولدت مبارک رونیکا

1391/10/15 20:51
نویسنده : مامان
224 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

9 صبح جمعه 15 دی ماه 1391 خورشیدی در بیمارستان بابل کلینیک رونیکای ناز ومامانی توسط خانم دکتر زرین خامه به دنیا اومد.20 روز زودتر از تاریخی که خانم دکتر به مامی مریم برای زایمان داده بود.

رونیکا 2-3 روزی بود که احساس میکرد جاش داره تنگ میشه. هی به مامی مریم با علامت نشون میداد  که ، مامی من خسته شدم میخوام بیام بیرون ...اما مامی مریم میگفت : نه دخترم. هنوز زوده.بالاخره باخودش گفت:امروز  یک روز قشنگ و آفتابیه. تعطیل هم که هست منم خوشحالم  پس  دیگه لازم نمیبینم اینجا بمونم.بهتره تا دیر نشده بپرم بیرون. ببینم اون بیرون چه خبره!

 

 

پس اومد و باخودش شادی و برکت آورد

عزیزم من خاله نسترن هستم .سالهای ساله که من و مامی مریم باهم دوستیم البته فراتر از یک دوست.صبح  که خاله تهمینه زنگ زد و گفت توبه دنیا اومدی از خوشحالی منفجر شدم،زود کارامو رسیدم تا ساعت 2 که زمان ملاقات بودبیام و ببینمت.میخواستم به خاطر اومدنت همه قشنگیای دنیا رو برات بیارم. .نازو دوست داشتنی . خیلی ماه بودی .شاید من و مامی از لحاظ ژنتیکی هیچ ربطی به هم نداشته باشیم اما از لحاظ روحی و عاطفی خیلی به هم نزدیکیم و به همین دلایل که گفتم مطمئنم که ماه بودنت به من رفته.دوستت دارم و برات آرزوی بهترینها رو دارم.امیدوارم  زیبایی وایمان و هوش مامی مریم ، پشتکار و تلاش و عشق باباامیر و دوستی خداوند،برای شروع زندگی بدرقه راهت باشه.البته یادت نره که مثل خودم باید هنرمند بشی.میبوسمت .تولدت مبارک گلم.

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)