رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

رونیکا عسلی

تپلی مامان

1391/10/8 22:15
نویسنده : مامان
899 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

عشق مامان نمی دونی چقدر دارم بی تابیه دیدنتو می کنم روزها انگار نمی گذره امروز رفتم پیش خانم دکتر خدا رو شکر که همه چیز خوب و طبیعی بود اما یه چیزی گفت که قند تو دلم آب شد. گفت دخترک خوشگلم یه ذره تپلیه الان که 33 هفته و 5 روزته عزیز دلم 2کیلو و 400 گرم  وزن داری .آنقدر خوشحال شدم که سالم و تپلی هستی که نهایت نداشت همین جوری قوی و تپلی باش عشقم امیدوارم سالم سالم سالم باشی. نمیدونی که چقدر عاشقتم هر روز و هر ثانیه سلامتیتو از خدای مهربون می خواهم .وقتی خانم دکتر اینو بهم گفت دلم طاقت نیوورد گفتم باید برم عسلیمو ببینم .بعد از 3 ساعت معطلی نوبت سونوگرافی چهار بعدیت شد که چون تنها بودم و همش نگران سلامتیت آقای دکتر بد جنس هم نامردی نکرد و تو رو بهم نشون نداد و گفت همه چیز خوب و عالیه اما نمی دونی که چقدر تو دلم موند که ببینمت کاش حداقل فیلمتو می داد ،حیف که نشد .دیروز هم خونه خاله آنا جون بودیم خاله راحله و خاله الهامت هم بودن روشا  و رزیتا  عسلی هم بودن .خاله آنا بهت یه پیراهن کوچولوی خوشگل صورتی کادو داد دستش درد نکنه ایشالله به دنیا اومدی و یه ذره بزرگتر شدی با مامانی دیگه با هم میریم مهمونی یه عالمه منتظرتیم عشق تپلی مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
7 دی 91 15:09
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
گلنوش
7 دی 91 21:53
تپلیه قلمبه خاله، زودی بپر بیا بیرون دیگه... مامانت دیگه تو دلش نمیتونه نگهت داره، دیگه بزرگ شدی ؛ باید رو پای خودت وایستی
خاله مهسا
9 دی 91 8:14
خاله فدای این دختر تپل میشه ایشالا که زودی به سلامت به دنیا بیای و در کنار مامانو بابای مهربونت خوشحال باشین
مامان مریم
9 دی 91 12:57
مرسی مهسای عزیز و دوست داشتنی من به خاطر همه چیز .مرسی که هیچ وقت تو دوران دیر گذر بارداریم تنهام نذاشتی و همیشه مثل یک خواهر با زنگ هات و حرف های قشنگت خوشحالم کردی خیلی دوستت دارم عشقم