رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

رونیکا عسلی

بدون عنوان

1393/5/2 0:48
نویسنده : مامان
267 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دخترم،پاره تنم،دلبندم مادر به قربان تلخ وشیرینهایت،مادر بودن یعنی باید برایت مرد باید برایت جان داد لحظه لحظه سوخت.خود را برایت پیر خواهم کرد تا بزرگت کنم تا ستاره شوی ودر اسمان این سرزمین بدرخشی ، من سربلند کنم در اسمان نورت را ببینم وبا افتخار بگویم این ستاره مال من است نورش ازسالهای عمر من است .ومن هیچ یک از کارهای امروزم را برای تو فداکاری نمینامم اینها وظایف من است در قبال موهبت وجود تو که خدایم هدیه ات کرد.وقتم وجودم عمرم جوانی وزیبایی ام را برایت ایثار نکردم فقط مادری میکنم همین ....توی اسمانی زمینی شدی تا من مادر بودن را احساس کنم وچه لذتی دارد این مادر بودن پس بر تو منتی نیست که من چه کرده وچه میکنم تو فقط بزرگ شو بزرگ وازاده ، اری یک انسان بزرگ وسرافراز والبته شادمان .آ مین

 

پسندها (2)

نظرات (0)