رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

رونیکا عسلی

دانشگاه و کلاس های مامان و قند و عسل مامان

1391/10/8 20:02
نویسنده : مامان
154 بازدید
اشتراک گذاری

 


دختر قند و عسلم ؛ مامان قربون شما بره که اینقدر همراه و همدم مامان ای هستی. هر هفته یکشنبه ها با هم میریم قائمشهر واسه تدریس و تا غروب سر کلاس پا به پای مامانی خسته می شی به خدا شرمندتم مامی جون. هر کار و تلاشی می کنم فقط به خاطر آینده ی هممونه بابایی هم کلی سرش شلوغه و داره زحمت می کشه تو ام واقعا دختر خوب خانومی هستی اصلا مامانی و اذیت نمی کنی. آخر هر هفته چهارشنبه ها هم صبح زود ساعت 5 میریم رودهن و یه سره با من سر کلاس ها تا 6 غروب هستی تو دانشگاه کلی خاله مهربون داری که همشون دوستت دارن(خاله گلنوش،خاله سارا،خاله اعظم،خاله زهرا،خاله فاطمه)همیشه مواظب من و شما هستن منم واقعا از صمیم قلب ازشون ممنونم و عاشقانه دوستشون دارم همشون گل و خانومن هیچوقت خوبی هاشونو فراموش نمی کنم .بعد از ظهر های پنجشنبه هم خسته ی خسته میایم خونه دوتایی .مامانی به خدا خیلی سخته اما به عشق تو واسه آینده تو واسه آرامش تو همه ی سختی ها رو تحمل میکنم حتی اگه هزار بار بیشتر از این سختی ها باشه فقط از خدا می خواهم مراقبمون باشه تا در پناه اون سالم به دنیا بیای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گلنوش
7 دی 91 21:42
خاله گلنوشتو قربونت بره رونی جونم... زودتر بیا که دوست دارم صورت ماهتو ببینم چه شکلیه، عزیز دل خاله
نیم وجبی
9 دی 91 22:14