رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

رونیکا عسلی

15 دی (شب تولد تمام هستی من)

1392/10/19 11:08
نویسنده : مامان
974 بازدید
اشتراک گذاری

 

جشن تو جشن تولد تموم خوبیاست       جشن تو شروع زیبای تموم شادیاس

 

 

 

 

 

بخاطر چشمهای عسليش، شيرين ترين اشکها را داشت

 

 

 

 

 

خیلی خوشحالم از اینکه    تو به دنیااومدی؛ تو

دنیا فهمید که تو انگار        نیمه گمشدمی تو

 زندگی خیلی خوبه         چون که خدا تو رو داده

روز تولدم، برام              فرشتشو فرستاده

 خدا مهربونی کرده        تو رو سپرد دست خودم

دست تو گرفتمو           فهمیدم عاشقت شدم

 آورده دنیا یه دونه           اون یه دونه پیش منه

خدا فرشته هاشو که     نمی سپره دست همه

 تو، نمی اومدی پیشم   من عاشق کی می شدم

به خاطر اومدنت           یه دنیا ممنون توام.........

 

 دختر مهربون و ملوسم تولد یک سالگیت مبارکت باشه مامانی جونم.خیلی زیاد ، از صمیم قلب ،عاشقانه عاشقانه عاشقانه، دوستت دارم .امیدوارم همیشه سالم باشی و خنده رو صورت مثل ماهت باشه.عزیز دل من امسال فعلا تولدت رو خیلی ساده و کوچیک گرفتم چون درست زمان امتحانات ترمم هست اگه خدا بخواد بهمن ماه برات یه جشن مفصل می گیرم و همه دوستات هم دعوت می کنم و برات جبران می کنم. ببخشید که به شب تولدت نتونستم این کار و  برات بکنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گلسون
15 دی 92 23:31
تولد تولد تولد رونیمونه! قربوووووووونت برم، یک سال بزرگ شدی، یک سال به کمالاتت اضافه شد، یک سال عاقل تر و شیطون تر شدی.... چقدر کیکت خوشگله رونی خانوم یه عکس از شمع فوت کردنتم بزار دختر گل گلی لباس تولدتم خیلی خوشمله. اون موهای راپونزلت هم دل همه رو برده خیلی دوستت دارم رونی جونم
مامان
پاسخ
یعنی عاشقتم گلی جونم.مرسی عزیز دلم خیلی لطف کردیدخترم هنوز بلد نیست شمع فوت کنهسال دیگه انشا..ما هم خیلی دوستت داریم گلنوش جون عزیزم
عمهِِ ِ آتنا
19 دی 92 19:14
خانو کوچولو تولدت مبارکککک
مامان
پاسخ
مرسی عمه آتنا خیلی لطف کردی عزیزم
مامان اسرا
24 دی 92 14:59
سلام . تولد دختر گلمون مبارک باشه الهی هزار ساله بشه. تولد تولد تولدت مبارک. خانمی من شما رو با افتخار لینک کردم . دوست داشتین به ما سری بزنین.