رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

رونیکا عسلی

اولین عید قربون رونیکا جونی 24 مهر 92

1392/7/25 13:30
نویسنده : مامان
462 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربون و عزیزم به خاطر همه نعمت هایی که توی زندگیم بهم دادی مخصوصا خانواده ی خوبم شوهر مهربونم دختر نازم و همه همه همه چیز ازت ممنونم امروز عید قربون سال ٩٢ هست رونیکا جونم نه ماه و یازده روزشه الان تقریبا از یک هفته بیشتر است که من و دخترم جفتمون سرمای شدیدی خوردیم اما شکر خدا داریم بهتر می شیم .می شه گفت این اولین سرما خوردگی رونیکا هم بود خمیازهدخترم داره روز به روز شیرین تر و ناز تر می شه وقتی نگاهش می کنم کلی حال می کنم که چه دختر خوشگل و عسلی  دارم (قضیه همون سوسکست )اما چه کنم که عاشق دردونه خانوم خودم هستم .به خاطر سرما خوردگیمون یک هفته است که خونه مامان جون رونیکا خانم هستیم دور و بر دخترم حسابی شلوغه و داره بهش خوش میگذره .رونیکا خانوم دیشب از همه عیدی گرفت خیلی خوش بحالشه همه عاشقشن و حسابی بهش توجه می کنن هر چی باشه دخترکم اولین نوه و اولین نتیجه فامیله ...... دست همشون درد نکنه امیدوارم یه روز بتونم جبران همه مهربونی هاشونو بکنم امروز حسابی بهمون خوش گذشته الان هم عسلی خوابیده منم اومدم چند تا عکس واسه یادگاری از عید قربون امسال بزارم 

 

دردونه ی قشنگم

 اولین عید قربونت مبارکت باشه مامانی جوووووووونم

 

 

 

 

 

 

 

 عیدی دایی جون های رونی

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

داییاش
24 مهر 92 17:05
مینا مامی رونیکا
26 مهر 92 23:57
عیدت مبارک باشه رونیکا جونم....هدیتم همینطور


خاله نسترن
10 آذر 92 19:47
عاشقتم رونیکا
مامان
پاسخ
عاشقتم نسترن جون جون جونم